18 January 2017

PALUU ARKEEN

IMG_1640
Kouluun palaaminen tapahtui suhteellisen kivuttomasti. Viikot ovat onnekseni aika kevyitä, eikä luentosaleissa tarvitse homehtua tuntitolkulla, mutta väsään samalla sitten verkossa niitä kirjoittamisen opintoja. Kontaktiopetustakin on saatavilla, mutta niitäkin on vain kerran parina iltana peräkkäin ja vieläpä viikonloppuna.

Huomasin eilen, että olen onnistunut kusemaan yhden kurssin lähes kokonaan, koska en ole tajunnut tehdä kurssin aikana yhtäkään tehtävää... Heh, ois varmaan pitänyt perehtyä vähän tarkemmin, mutta onneksi se ei ole mikään kovin vakava kurssi, joten siitä tuskin maailma kaatuu. Opintopisteitäkin siitä saa vain huimat kaksi. Sen sijaan yksi viiden op:n kurssi taitaa mennä kokonaan ensi vuodelle. Typerintähän tässä on se, että kurssi alkoi syksyllä ja luentotenttikin oli jo lokakuussa, mutta kirjatenttiä olen venytellyt tammikuun lopulle asti. Ja olen siis lukenut sitä kirjaa 10/~1000 sivua! Hyvä minä. No mut nää on näitä, aina ei voi voittaa. Sen saa suorittaa vielä ensi vuonna, jos ei nyt ota onnistuakseen tänä vuonna, mitä epäilen hyvin vahvasti, koska minulla ei ole minkäänlaista motivaatiota kyseistä kurssia kohtaan! </3
UV sun muuta 031UV sun muuta 019IMG_16442017-01-12 04.48.46 12017-01-12 08.38.33 1
Piirsin muuten hiljattain ensimmäistä kertaa reiluun kolmeen vuoteen, ja se tuntui itse asiassa ihan pirun hyvältä. Toistaiseksi olen vain "doodlaillut", enkä ole tehnyt sen kummempia saati tarkempia tai isompia juttuja. Olen myös vähän maalaillut. En ymmärrä miksi en piirtänyt niin pitkään aikaan?! Ehkä vaadin alitajuisesti jotain taukoa, koska piirsin lapsena ja teininä tosi paljon. Ostin muuten lomalla uuden ja rutkasti mielekkäämmän näköisen päiväkirjan, johon olen rustaillut paljon kaikenlaista, mitä nyt mielen sopukoista on milläkin hetkellä irronnut. Suosittelen kirjoittamista kaikille! Lieventää ahdistusta ja selkiyttää ajatuksia vähintäänkin hitusen verran, mikä on parempi kuin ei mitään.
IMG_1647
Teetätin Ifolorilla sellaiset 40 kuvaa menneeltä vuodelta ja ripusteltiin niitä tuohon tyhjälle seinälle. Haluaisin kyllä kovasti sen Polaroidin, niissä kuvissa olisikin jo ihan omanlainen tunnelma. Mutta ainakin seinä näyttää nyt kivalta!

Aiheesta miljoonanteen: minä en ihan rehellisesti sanoen tiedä mitä mieltä tästä elämästä pitäisi olla!? Olen niin kamalan tyytymätön ja kyllästynyt kaikkeen samaan aikaan, ja kaiken kukkuraksi vielä hirveän ahdistunut. Kaikki asiat pääkopassani on ihan sekaisin, tiedostan kyllä mikä olisi minkäkin suhteen järkevää, mutta tunnetasolla haluan aivan jotain muuta. Saisinko vaan lukittautua jonnekin mökkiin keskelle korpea?? Jospa tämä johtuisi vain pimeydestä.

Mutta älkää huoliko, ei tämä ole niin vakavaa. Tämmöstä tää vaan on joskus, kyllähän sen jokainen tietää ja on varmasti myös itse kokenut. Nyt menen pelaamaan Simsiä, olen siihen nimittäin taas koukussa!

No comments:

Post a Comment